Konfiguracja systemu Aeg Lavamat 480 może być trudnym zadaniem. Zaleca się, aby użytkownicy zapoznali się z instrukcją obsługi, aby poznać wszystkie detale dotyczące danego modelu. Na przykład, użytkownicy mogą skonfigurować opcje językowe, poziom głośności i wybór trybów prania. Dodatkowo, konfiguracja systemu Aeg Lavamat 480 może obejmować ustawienia, takie jak temperatura wody i ustawienia czasu prania. Należy pamiętać, że wszystkie konfiguracje muszą zostać dokonane zgodnie z instrukcją obsługi, aby uniknąć uszkodzenia urządzenia.
Ostatnia aktualizacja: Konfiguracja systemu Aeg Lavamat 480
Please add exception to AdBlock for elektroda. pl. Thank you very much for proposing a new subject! After verifying you will receive points! arenciusz 13 Feb 2012 18:27 9187 #1Level 9 Posiadam pralke AEG EXCLUSIV 74769 otóz pojawił sie taka sytuacja pralka nastawiana na normalne pranie powiedzmy czas 112 minut zatrzymuje sie na 83 minucie i nic dalej nie robi. Nie wiem o co chodzi jak sprawdzic bład skoro nic nie wyswietla i jak przejsc w tryb serwisowy prosze o pomoc o to foto Panela. #2MekkusLevel 20 #2 Witam. #3#3 Postępowałem według następującej instrukcji: i tak Tak to wygląda w trybie serwisowym. A w praktyce pranie staje razem z zegarkiem w okolicach 83-94 minut w zależności od cyklu. #4#4 E-61 Problem z grzaniem. #5#5 Jakie powinny być prawidłowe odczyty w systemie diagnostycznym (trybie serwisowym) Proszę jeśli ktoś ma o opis każdego testu. #6#6 problem tkwił w pompie wody. Wymieniona i śmiga. #7User removed accountLevel 1 #7 problem tkwił w pompie wody. Wymieniona i śmiga. Moje gratulacje! I tak ciągle zadaje to pytanie Od tego, w zależności, jaki masz wybierak: #8#8 Testowa funkcja grzanie i cyrkulacja oznaczona nr 7 powinna podgrzać wodę do 90 stopni? #9crystekLevel 10 #9 Miałem podobny problem ze 2-3 lata temu. Powodem okazało się zawilgocenie przy pompie odpływu powstałe przy przenoszeniu pralki. Dokładne suszenie wewnętrznej obudowy pralki i mat wygłuszających pomogło, pralka działa do dzisiaj.
If you watch the ads, you support portal and users.
System diagnostyczny.
Wyłącz urządzenie i włącz, wybór programów na wyłącz.
Naciśnij zarówno 1 i 2, a następnie
trzymając oba przyciski i przełączyć
urządzenie w celu ustawienie programu do1 pozycji według
ruchu wskazówek zegara kierunek obrotu.
trzymać oba przyciski aż brzęczyk (jeśli występuje)wyda
dźwięk i dioda zacznie migać (około 4 sekund).
2 -działanie diod prawidłowe (wszystkie świeca)
3 - kod błędu E 35
4 - kod błędu E 35
5 - kod błędu E 35
6 - kod błędu E 35
7 -kod błędu E 61
8 - chyba ok - kończy się program a na wyświetlaczu 0
9 - chyba ok - kończy się program a na wyświetlaczu 0
20 - kod błędu E 61
21 - na wyświetlaczu 0-8 (to coś do konfiguracji elektroniki wiec nie wnikam)
Jaka to diagnoza?
E-35 Poziom wody jest zbyt wysoka
I tak ciągle zadaje to pytanie
jakie prawidłowe odczyty tego trybu diagnostycznego powinny być? arenciusz wrote:
arenciusz wrote:
jakie prawidłowe odczyty tego trybu diagnostycznego powinny być?
- dwunastostopozycyjny - pozycja jedenasta
- dwudziestojednopozycyjny - pozycja dwudziesta
- dwudziestoczteropozycyjny - pozycja dwudziesta trzecia
Od tego masz punkt odniesienia i odczyt ostatnich zapamiętanych przez elektronikę błędów (oczywiście w trybie serwisowym):
Pytam ponieważ u mnie grzeje do około 40 następnie wyskakuje błąd E61.
A w programach piorących pierze normalnie.
Czy czasem ten trym diagnostyczny nie jest mylący?
Zanim rozpoczniesz pracę z programem w swojej placówce, skonfiguruj podstawowe ustawienia i spersonalizuj swój system.
Poniżej opisaliśmy dla Ciebie poszczególne kroki, które powinieneś przejść, aby poprawnie skonfigurować aplikację dla Twojej placówki.
1. Otwórz Ustawienia główne
W panelu głównym swojego programu wejdź w zakładkę „Ustawienia”, a następnie „Ustawienia główne”.
2. Uzupełnij dane podstawowe Twojej placówki
W widoku „Dane podstawowe” podaj nazwę Twojej przychodni. Następnie zaznacz, czy Twoja placówka posiada umowę z NFZ.
Określ, czy chciałbyś korzystać z możliwości automatycznego sprawdzania deklaracji oraz automatycznego sprawdzania, czy pacjenci mają dostęp do rejestracji online.
Jeśli przychodnia posiada wśród swoich usług Punkt pobrań i Rehabilitację – zaznacz TAK również dla tych opcji, dzięki czemu uruchomisz dostęp do tak samo nazwanych modułów.
Zaznaczenie opcji „Przypisywanie usług dla przyszłych wizyt” umożliwi przypisywanie pacjentowi
z góry określonych przyszłych wizyt okresowych.
„Zatwierdź” wprowadzone zmiany. com/data/helpdesk/attachments/production/60004317606/original/_GQM6d3jTHeFtIkNDWZVwpw8x8goZp7XQA. png? 1586259795" data-attachment="[object Object]" data-id="60004317606"/>
3. Określ dostępne rodzaje płatności za usługi oraz dane do generowania Faktur VAT
Widok „Finanse” umożliwia określenie, czy za usługi w Twojej przychodni można zapłacić kartą lub przelewem.
Aby generowanie faktur było w przyszłości proste, po zaznaczeniu opcji „Możliwość wystawiania Faktur VAT” – uzupełnij niezbędne dane do faktur w formularzu po prawej stronie.
Nie zapomnij o przycisku „Zatwierdź”, aby zapisać wszystkie wprowadzone dane.
4. Ustaw godziny pracy Twojej placówki
W widoku „Godziny pracy” możesz ustawić godziny pracy swojej placówki dla wszystkich dni tygodnia.
Możesz również zaznaczyć te dni, kiedy przychodnia jest czynna całodobowo lub jest nieczynna.
„Zatwierdź” wprowadzone dane dotyczące godzin pracy przyciskiem na samym dole. com/data/helpdesk/attachments/production/60004317946/original/IFZjUquU5-2GMh6c0OuorqXlJivbvDFX7g. png? 1586260134" data-attachment="[object Object]" data-id="60004317946"/>
5. Zarządzaj gabinetami
Widok „Gabinety” pozwala na dodanie dowolnej ilości gabinetów.
Dodaj taką ilość gabinetów, jaka znajduje się w Twojej przychodni, za każdym razem wybierając przycisk
„Nowy gabinet”, a następnie wpisując nazwę gabinetu i zatwierdzając przyciskiem „Dodaj gabinet”.
Wszystkie dodane gabinety będą widoczne w Harmonogramie pracy.
Każdy gabinet możesz z tego poziomu edytować, aby zmienić jego nazwę. Możesz również go usunąć.
Aby edytować lub usunąć dowolny gabinet, najedź kursorem na jego nazwę i wybierz jedną z pojawiających się opcji: Edytuj lub Usuń. com/data/helpdesk/attachments/production/60004318136/original/SimzH41rOsyCScy4cRo4eZF070O_v7xNlA. png? 1586260352" data-attachment="[object Object]" data-id="60004318136"/>
6. Skonfiguruj usługi świadczone w Twojej placówce
W widoku „Usługi” możesz stworzyć listę usług, jakie świadczy Twoja placówka.
Możesz dodać dowolną ilość usług, za każdym razem wybierając przycisk „Nowa usługa”, a następnie wprowadzając nazwę usługi i klikając „Zapisz”.
Po dodaniu wszystkich usług nie zapomnij zapisać zmian wybierając przycisk „Zatwierdź” na dole strony.
Dodane usługi możesz w każdej chwili edytować lub usunąć, najeżdżając kursorem na odpowiednią usługę
i wybierając jedną z pojawiających się ikon: Edytuj lub Usuń. com/data/helpdesk/attachments/production/60004318198/original/JGxzwcF1nwPB0v5xzKLMA7Uu-n14GuU3rw. png? 1586260408" data-attachment="[object Object]" data-id="60004318198"/>
7. Zintegruj tablety ze swoim oprogramowaniem
W widoku „Tablety” masz możliwość połączyć z systemem wszystkie tablety, z jakich korzysta Twoja placówka.
Wpisz nazwę tabletu w polu do tego przeznaczonym, widocznym na środku ekranu, a następnie wybierz przycisk „Dodaj”. Dla nowego tabletu zostanie automatycznie wygenerowany kod dostępu, a Twoim oczom ukaże się okno z instrukcjami postępowania pozwalającymi szybko uzyskać dostęp do niego na nowo dodanym tablecie.
Na liście „Przypisane tablety” widoczne są nazwy wszystkich tabletów placówki wraz z kodami dostępu
oraz obecnym statusem.
Status można zmienić w prosty sposób – klikając na obecny status (Aktywny/Nieaktywny) i wybierając opcję Aktywuj lub Dezaktywuj. com/data/helpdesk/attachments/production/60004318363/original/oex5IyJz6nKZtpFzk3Tt3nWuU6OtBLv03g. png? 1586260589" data-attachment="[object Object]" data-id="60004318363"/>
8. Skonfiguruj Powiadomienia SMS
W widoku „Powiadomienia SMS” możesz zdecydować, z jakich powiadomień SMS będzie korzystała Twoja placówka. Możesz wysyłać powiadomienia sms do pacjentów korzystających z usług przychodni prywatnie
oraz dla tych, którzy są zapisani na wizyty w ramach NFZ.
Po prawej stronie ustaw własny szablon treści powiadomienia SMS oraz podpis dla wysyłanych wiadomości.
„Zatwierdź” wprowadzone ustawienia. com/data/helpdesk/attachments/production/60004318571/original/U-cMMjUxxA9EJQdT5y0S1jiLC-IgUhgFZg. png? 1586260858" data-attachment="[object Object]" data-id="60004318571"/>
9. Zarządzaj rolami
„Role użytkowników” pozwalają na przypisanie użytkownikom odpowiednich ról w przychodni,
a następnie nadanie rolom zakresu uprawnień w systemie.
Po stworzeniu odpowiednich ról, możesz każdą z nich edytować. W tym celu na liście „Role” wybierz interesującą Cię rolę np. kierownik rejestracji, następnie wybierz przycisk „Edytuj”, aby móc nadać tej roli szereg uprawnień.
Uprawnienia nadasz wchodząc w poszczególne kategorie uprawnień m. in. Badania kliniczne, Dokumentacja Medyczna, Finanse i zaznaczając te moduły systemu, do których chcesz, aby dana rola miała dostęp.
Jeśli chcesz mieć pewność, jakie nadajesz uprawnienia, najedź kursorem na ikonę pomocy po prawej stronie,
przy każdej zaznaczanej funkcji – wyświetlisz wówczas okno z podpowiedzią.
Gdy już nadasz roli uprawnienia, „Zatwierdź” wprowadzone zmiany”. com/data/helpdesk/attachments/production/60004318946/original/OXFWJKyM_6H80SOYrOr1IkAANqZvgsd1Ig. png? 1586261253" data-attachment="[object Object]" data-id="60004318946"/>
Skonfigurowałeś właśnie system dla Twojej placówki medycznej. Od teraz zarządzanie nią będzie znacznie prostsze. W kolejnych poradnikach opisaliśmy dla Ciebie poszczególne funkcje oprogramowania, które usprawnią funkcjonowanie Twojej przychodni. Zajrzyj do nich koniecznie.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Możecie Państwo dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Polityka Cookies
Gdy Użytkownik odwiedza naszą witrynę internetową, używamy plików cookies, aby maksymalnie ułatwić mu korzystanie z naszego serwisu. Pliki cookies mogą zawierać informacje dotyczące Użytkownika, jego preferencji lub używanego przez niego urządzenia. Gromadzone informacje zwykle nie pozwalają na bezpośrednią identyfikację Użytkownika, lecz mogą umożliwić korzystanie z serwisu w sposób dostosowany do osobistych preferencji.
Szanujemy prawo Użytkownika do prywatności, dlatego też może on nie zezwolić na stosowanie niektórych rodzajów plików cookies. Należy jednak mieć na uwadze, że zablokowanie niektórych rodzajów plików cookies może mieć negatywny wpływ na korzystanie z naszej witryny i oferowanych przez nas produktów i usług. Preferencje dotyczące plików cookies wybrane na stronie www. gtv. com. pl zostaną zapamiętane i będą uwzględniane przy każdej wizycie Użytkownika na tej stronie.
Informacje ogólne – www. pl
Administrator
GTV Poland spółka akcyjna (dawniej: GTV Poland spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa) z siedzibą w Pruszkowie (05-800 Pruszków), ul. Przejazdowa 21, zwana dalej „GTV”, „my” lub „nas”, będzie jako administrator danych przetwarzać dane osobowe Użytkownika w sposób opisany poniżej.
Cel i podstawa prawna przetwarzania danych
Celem przetwarzania tych danych jest analiza i monitorowanie aktywności Użytkowników odwiedzających naszą stronę internetową w celu doskonalenia naszej komunikacji oraz struktury naszej witryny, a także stworzenia profilu zainteresowań Użytkownika, aby pokazywać mu odpowiednie reklamy naszych produktów i usług również w innych witrynach internetowych.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Użytkownika w sposób opisany powyżej jest nasz uzasadniony interes.
Jakie dane zbieramy za pośrednictwem plików cookies?
Za pomocą technologii plików cookies zbieramy jedynie anonimowe dane statystyczne, służące do poprawy wygody korzystania z portalu przez Użytkownika. Nie zbieramy żadnych danych pozwalających na identyfikację Użytkownika. Jedyną informacją o Użytkowniku, która jednak bez połączenia z innymi danym nie pozwala na jego identyfikację, jest adres IP, z którego łączy się Użytkownik.
Adres IP Użytkownika może być przekazany także naszym partnerom, w tym Google. Jednak również i w tym przypadku, identyfikacja Użytkownika w oparciu o tę daną nie jest możliwa.
Prawa Użytkownika i dane kontaktowe
Szczegółowe informacje na temat praw Użytkownika dotyczących przetwarzania jego danych osobowych oraz dane kontaktowe, których można użyć w celu uzyskania dalszych informacji, a także dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych, zostały umieszczone w naszej Polityce prywatności.
Do czego wykorzystujemy pliki cookies?
Na naszej stronie wykorzystujemy następujące pliki cookies:
- analityczne – z analitycznych plików cookies korzystamy po to, aby ulepszyć funkcjonowanie naszej strony internetowej oraz mierzyć, nie identyfikując danych osobowych Użytkownika, skuteczność podejmowanych przez nas działań marketingowych;
- funkcjonalne – funkcjonalne pliki cookies umożliwiają zapamiętanie wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, wyglądu strony internetowej, rozmiaru czcionki itp.
Jak długo korzystamy z plików cookies?
Wykorzystujemy dwa rodzaje plików cookies:
- sesyjne – pozostają na urządzeniu Użytkownika aż do opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia przeglądarki internetowej;
- stałe – pozostają na urządzeniu Użytkownika przez określony czas albo do momentu ich ręcznego usunięcia.
Czy Użytkownik może zrezygnować z akceptowania plików cookies?
Przeglądarki internetowe domyślnie dopuszczają przechowywanie plików cookies. Jeśli jednak dany Użytkownik chce ograniczyć lub zablokować pliki cookies, zawsze może to zrobić za pomocą ustawień przeglądarki na swoim komputerze.
Należy jednak pamiętać, że efektem zmiany ustawień w przeglądarce może być utrata możliwości korzystania z niektórych funkcjonalności dostępnych na naszej stronie internetowej.
Poniżej zamieszczamy linki do ustawień popularnych przeglądarek internetowych: